УФЦ во Топ 10 листата на Форбс на највредните спортски брендови

ufc-nastan-satdion

УФЦ уште повеќе ја зацврсти својата позиција на пазарот на спортски брендови. Продажбата на промоцијата вредна од околу четири милијарди американски долари своја печат остави на листата на Форбс на 40 највредни спортски брендови каде што најмоќните организација во светот на слободните борби го зазема седмото место во својата категорија.

Оваа листа на Форбс Фаб 40 е објавен во понеделник, а ја одредува вредноста на најголемите брендови во спортот и со самото тоа мери колку името на секој бренд придонесува за неговата вредност или приходи.

Постојат четири категории со кои се позабави Форбс, а секој се состои од 10 највредни брендови.

Првото место во оној за спортистите го зазеде Роже Федерер (36 милиони долари), онаа за спортски настан ја предводи Супер Боулот (630 милиони), за највредните спортски тим се смета Њујорк Јенкис (660 милиони), а во бизнис категоријата, во која се најде УФЦ, ја предводи Најк (27 милијарди долари).

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

ПОПУЛАРНО